keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Otsikko

Korostan.
~Mä en halua kenenkään lukevan tätä (koko blogia), jos tuntee itsensä 'herkäksi' tai jos mielessä on mallin ottaminen!~

Ilta.. Rupesin miettimään kaikkia asioita taas vähän liikaa.. Ja no, aktiiviset tietävät mitä se taas mun kohalla tarkotti...

Mulle on kehittynyt hirvee tapa lukita itteni pesuhuoneeseen jos tulee paha olla.. En siis tee sitä ihan tietoisesti, mut oon huomannu et mä löydän itteni aika pahan olon jälkeen pesuhuoneen tai suihkun lattialta, joskus jopa muistamatta mitään.. Mut se tuntuu jonkinlaiselta pakokeinolta.. Kai.

Onko teillä jotain pahaa tapaa tai pakokeinoo?

2 kommenttia:

  1. Pahana tapana toimii ranteitten vetäminen auki ja pakokeinona musiikki.

    VastaaPoista
  2. Löysin just sun blogin ja liityn varmaan lukijaksi kun pääsen koneelle!
    Mut joo, mä lukittaudun vessaan/kylppäriin, saatan vetää jalat auki tai vastaavaa enkä aamulla muista vittuakaan koko hommasta :D
    Mä en edes koita hakeutua toisaalta hoitoon, koska samalla laihdutan itteeni äärirajoille, eli varmaan sekin paljastuis.. se on varmaan sit varmaan se pakokeino, laihuus.. :/
    Mut koita ihmeessä päästä pois tosta viiltelystä :(

    VastaaPoista