keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Veriset seinät

Taas pienen toivon häivähdyksen jälkeen alkoi se liiankin tuttu alamäki... Musta tuntuu taas, että kaikki menee päin peetä. Ja että minä olen syypää kaikkeen. Just tällä hetkellä tekisi mieleni vetästä ranteet auki ja valuttaa itteni tyhjäks!
Ja koskaan ennen mä en oo tuntenu olooni näin 'murhan himoiseksi'. Eli en oo ikinä tahtonu tappaa itteeni niin paljoo, kun just nyt haluisin...

Mä teen kaiken väärin ja kaikki on mun syytä. Sit kun itse tiiän tehneeni väärin, mua vaa ruvetaan syyllistämään enemmän. Tungetaan niin syvälle sinne maan rakoon kun ikinä voi! Ja sitten nauretaan ja sanotaan et miten idiootti ja surkimus oon. Ja kuinka mun täytyskin tuntee itteni täydeks paskaks!

Aaargh!!!
Tappakaa mut!

Nii ja toivoisin jonkin näköistä järkeä seuraaviin:
Aina kun oon ruvennu tuntemaan itteni ärtyneeks ja vihaseks tai ahdistuneeks (eli melkein koko ajan) mä oon ruvennu näkeen sellasia kuvien välähyksiä, joissa mulla on aina puukko kädessä ja se tuetty mielihyvän tunne kasvoilla ja seinät ja mun kasvot on täynnä verta ja veriroiskeita. Ja aina mun edessä on kuolleena/kituvana se henkilö, joka mua just sillä hetkellä ärsyttää. Ja aina kun kyseessä on mun perheen jäsen, mun eessä makaa kuolleena minä itse. Se hauraampi versio musta.

Ne näkyy aina sellasina sekunnin välähyksinä mun silmissä, jonka aikana mä en nää muuta kun sen. Ja periaatteessa se on se sama tilanne missä mä sillä hetkellä oon, mutta ns. tulevaisuudessa.

Ja nyt ihan viimeisimpinä kertoina joku on kuiskaillut mun korvaan jotain tän tyylistä:
"Tee se! Sä pystyt siihen! Mieti mitä se tekis sulle!!  Mieti kuinka se nauraa sulle ja mieti se ylevä ilme kun se on ollu oikeessa! Pyyhi se pois! Tee se!!"
Ja muita saman tyylisiä. Ja se on totta! Ihan varmasti on!

Se on totta.. Mutta miks kukaan muu ei kuule?

Jos teille tulee joku järkevä selitys mieleen näille tapahtumille, niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos jakaisitte sen kanssani.

3 kommenttia:

  1. Itselläkin käy noin joka kerta, että kun joku ihminen ärsyttää mua jollaintavalla niin näen kaikkia ihme kuvia mun päässä kun kidutan sitä ihmistä tai tapan sen. Ja seinät täynnä verta jne. eli et ole yksin :-) tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. En ole alan ekspertti, mutta kuulostaa tämän perusteella skitsofrenialta tai joltain. Suosittelen kertomaan tämän jollekin ammattilaiselle (psykologi tai terapeutti). Sen verran itse tiedän, että jos et ole mtn tehnyt niin sua ei voida mihinkään vankilaan laittaa, ja jos olet yli 18v niin ei ole pakko mennä suljetulle osastolle. Lisäksi tässä miettimisen aihetta, mitä oma terapeuttini sanoi aikanaan mulle: "Jos sun jalka on kipeä, niin sä meet lääkäriin, eikö niin? Eikä sitä kukaan häpeä. Mikset menis lääkäriin, jos sun mieli on kipeä? Se alkaa oleen Suomessa ihan yhtä yleistä."

    VastaaPoista